O Hedegaard μιλάει αποκλειστικά στο Beat-Town!

 

hedegaard_smoking_big

O Hedegaard εξελίσσεται ως ένα από τα καλά ονόματα στον χώρο της ξένης (ηλεκτρονικής) μουσικής. Ο νεαρός παραγωγός διανύει μία πολύ καλή φάση στην καριέρα του, καθώς πρόσφατα βραβεύτηκε ως “Παραγωγός της Χρονιάς” για το 2014 στην πατρίδα του, ενώ “σημειώνει” σημαντικές επιτυχίες. Αυτήν την περίοδο μας δόθηκε η δυνατότητα να μιλήσουμε με τον Δανό παραγωγό για τις επιτυχίες του, το βραβείο του ως “Παραγωγός της Χρονιάς” και διάφορα άλλα θέματα.

Aναλυτικά η συνέντευξη:

Beat-Town: Είμαστε πολύ χαρούμενοι που σε έχουμε στο site μας. Ευχαριστήθηκες τις διακοπές σου; Που βρίσκεσαι τώρα;

Ηedegaard: Χαρά μου να φιλοξενούμε στην ιστοσελίδα σας! Ένα αστείο πράγμα στο να είσαι DJ/παραγωγός είναι ότι οι διακοπές δεν εξελίσσονται όπως έχεις συνηθίσει. Τα Χριστούγεννα ήταν πάντα μία περίοδος δουλειάς για μένα και ακόμα έτσι είναι. Αλλά στις 17 Φεβρουαρίου έχω σχεδιάσει διακοπές για πολύ καιρό στις Ηνωμένες Πολιτείες. Εν το μεταξύ, πηγαινοέρχομαι από την Κοπεγχάγη σε διάφορες περιοχές της Νορβηγίας και μεσολαβούν πολλές παραστάσεις ως την τελευταία μέρα των διακοπών.

BT: Τι σχέδια έχεις για το 2015; Μπορείς να μας πεις δυο-τρία πράγματα για κάποιες ανερχόμενες ηχογραφήσεις ή συνεργασίες ;

Η: Αυτήν την στιγμή δουλεύω σε ένα δικό μου ΕΡ και σε ένα ΕΡ για τον Brandon Beal για τον οποίο φτιάχνω μουσική εδώ και μερικά χρόνια. Καταφέραμε επιτέλους να κάνουμε μία καινοτομία με το “Twerk It Like Miley” στη Γερμανία, στη Νορβηγία και στη Δανία και προσπαθούμε να δώσουμε συνέχεια σε αυτό το concept. Και όσον αφορά το δικό μου ΕΡ, δουλεύω με στιχουργούς από όλη την Ευρώπη.

ΒΤ: Σχεδιάζεις να κυκλοφορήσεις ένα ολοκληρωμένο LP;

Η: Κάποια στιγμή ναι, αλλά τώρα προτεραιότητά μου είναι το ΕΡ.

ΒΤ: Υπάρχουν συγκεκριμένες ημερομηνίες για περιοδεία σου μέσα στους επόμενους μήνες;

Η: Ναι, έχω κάποιες συναυλίες στη Νορβηγία, στη Σουηδία, στη Γαλλία και σε μερικά clubs της Δανίας.

ΒΤ: Πριν μερικούς μήνες κέρδισες το βραβείο του “Παραγωγού της Χρονιάς” στα μουσικά βραβεία της Δανίας. Πώς νιώθεις για αυτό; Είναι τα βραβεία σημαντικά για σένα;

Η: Δεν τρελαίνομαι για τις τελετές βραβείων. Στην πραγματικότητα, προτιμώ να μην παρευρίσκομαι καν. Αλλά σε αυτήν την περίπτωση ήταν ωραίο συναίσθημα, επειδή το βραβείο του “Παραγωγού της Χρονιάς” είναι ένα φανταστικό επίτευγμα για έναν καλλιτέχνη, ειδικά όταν σκέφτεσαι τους κριτικούς που λένε πως οι DJ’s δεν παράγουν την δική τους μουσική. Ξέρω πως κάποιοι έχουν “ghost producers”, κάτι το οποίο δεν με ενοχλεί, αλλά εγώ προτιμώ απλά να τα κάνω όλα μόνος μου.

ΒΤ: Σχετικά με τα remixes, έχεις έναν ξεχωριστό τρόπο να δουλεύεις σε αυτά. Προσωπικά λάτρεψα το “Happy Home” και το ελληνικό κοινό αγκάλιασε από την πρώτη στιγμή κυκλοφορίες όπως το “Smoke Weed Everyday (Remix)” ή το “Make You Proud”. Πώς θα περιέγραφες τον ήχο σου, ειδικότερα μιλώντας για remixes;

H: Με χαροποιεί ιδιαίτερα το ότι ακόμα θυμάστε το remix στο “Smoke Weed Everyday” επειδή είναι πολύ διαφορετικό από το “Happy Home” ή το “Make You Proud“. Σκεφτόμουν πως απλά έπρεπε να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό. Tα τελευταία χρόνια ο ήχος μου είναι πιο βαθύς με remixes χαμηλού tempo, κυρίως σε Hip Hop κομμάτια με δυνατά drops. Αλλά τα δικά μου singles βασίζονται περισσότερο σε στίχους και είναι πιο απαλά. Για μένα η μουσική είναι το να παίζεις με τα συναισθήματα. Το συναίσθημα της αδρεναλίνης στο club δεν ήταν για μένα αρκετό πια και έτσι προσπάθησα να παίξω με διαφορετικές συνθέσεις. Αλλά δεν θα σταματήσω τελείως με τα electro remixes σε κομμάτια της Hip Hop. Πρόσφατα έκανα remixes σε Δανικά κομμάτια, αλλά σύντομα θα επανέλθω με μερικά αγγλόφωνα.

BT: Eίναι εντυπωσιακό το πως κρατάς μία ισορροπία ανάμεσα στα radio-friendly κομμάτια και σε αυτά που προορίζονται για τα clubs. Ήταν επιλογή σου ή απλά έγινε μέσα από την πάροδο των χρόνων;

Η: Δεν σκέφτομαι τόσο τα clubs και τα ράδιο όταν φτιάχνω ένα κομμάτι, άρα υποθέτω πως απλά τυχαίνει.

ΒΤ: Χρειάζεσαι περισσότερο χρόνο για να φτιάξεις ένα remix συγκριτικά με ένα αυθεντικό single;

Η: Είναι πάντα πολύ απρόβλεπτο. Το “Happy Home” μου πήρε 6 μήνες για να το φτιάξω και το “Twerk It Like Miley” μου πήρε δύο μέρες. Το “Next Episode (Remix)” μου πήρε μισή μέρα, ενώ κάποια άλλα μερικές εβδομάδες. Είναι πάντα διαφορετικό. Δεν υπάρχει κανόνας. Εγώ προσπαθώ απλά να “αποσυνδέσω” το μυαλό, να είμαι δημιουργικός και μετά να κρίνω. Μερικές φορές αυτό είναι δύσκολο.

ΒΤ: Υπάρχει κάποιο τραγούδι που σε δυσκόλεψε πιο πολύ από τα άλλα;

Η: Ναι, το “Happy Home” είναι το δυσκολότερο.

ΒΤ: Υπάρχουν κάποια λάθη που πρέπει να αποφύγουν οι νεαροί παραγωγοί ή οι DJs; Έχεις να δώσεις κάποιες συμβουλές;

Η: Ναι και βλέπω το ίδιο ξανά και ξανά. Όταν είσαι νέος και προσπαθείς να βρεις τον δρόμο σου για την κορυφή, συνηθίζεις να βλέπεις τα charts ή να ακούς στο ραδιόφωνο για να πάρεις έμπνευση. Το έκανα και εγώ πολύ αυτό. Αλλά ανακάλυψα πως πρέπει να είσαι πραγματικά πολύ τυχερός για να λειτουργήσει αυτό για σε σένα. Οι ακροατές δεν θέλουν ένα καλό αντίγραφο από κάποιον που ήδη ξέρουν, θέλουν κάτι καινούριο και θέλουν να έχεις το δικό σου ήχο. Οπότε η συμβουλή μου είναι: Ακούστε το ραδιόφωνο και δείτε τα κομμάτια στα charts, αλλά να τα έχετε όμως ως τεχνική έμπνευση. Είναι καλό να μαθαίνεις τα κόλπα, αλλά όταν χρειάζεσαι αυθεντικές ιδέες απλά προσπάθησε κάτι που σου αρέσει. Εάν είναι αρκετά καλό,τότε θα αρέσει τελικά και στον κόσμο.

ΒΤ: Θα ήθελα να σε ευχαριστήσω ξανά που μας έδωσες την ευκαιρία να συνομιλήσουμε μαζί σου. Έχεις να πεις κάτι στους fans σου στην Ελλάδα; Υπάρχει περίπτωση να σε δούμε στην Ελλάδα κάποτε;

Η: Ήταν ευχαρίστηση μου να συνομιλήσουμε. Δεν ήξερα καν ότι έχω ακροατές στην Ελλάδα οπότε αυτό με κάνει ιδιαίτερα χαρούμενο. Δεν έχω ξαναέρθει στην Ελλάδα από τότε που ήρθα στην Ρόδο όταν ήμουν μικρό παιδί,αλλά αν με προσκαλέσουν θα έρθω ευχαρίστως. Σας εύχομαι τα καλύτερα.

Για επικοινωνία και πληροφορίες γύρω από τον  Hedegaard:

Facebook: https://www.facebook.com/rasmus.hedegard
Twitter: https://twitter.com/HedegaardRasmus 
Instagram: http://instagram.com/Hedegaarddk 
Soundcloud: https://soundcloud.com/rasmushs
Youtube: https://www.youtube.com/user/rasmushs

Επιμέλεια: Παναγιώτης Χριστουλάκης & Έκτωρ Αποστολόπουλος

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *