Οι Stadiumx Μιλούν Αποκλειστικά Στο Beat-Town!

stadiumx

Αν υπάρχει μία κυκλοφορία που λάτρεψα και που θα έπρεπε να ξεχωρίσω φέτος, αυτή θα ήταν φυσικά το “Howl At The Moon” των ανερχόμενων Stadiumx. Και απ’ ότι φαίνεται είχαν την ίδια άποψη και οι υπεύθυνοι του Ultra Music Festical που επέλεξαν το συγκεκριμένο κομμάτι για να ντύσει μουσικά το επίσημο trailer αλλά και τα “7up Highlights” που προβλήθηκαν μετά αλλά και κατά την διάρκεια των επίσημων live streams του show.

Το ταλαντούχο δίδυμο από την Ουγγαρία δέχθηκε να μιλήσει στο Beat-Town και το αποτέλεσμα ήταν μία πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη γύρω από το μεγάλο τους hit, τους τρόπους με τους οποίους δουλεύουν τα καινούργια τους τραγούδια αλλά και για ποιους λόγους δημιουργήθηκε το συγκεκριμένο δίδυμο μέσα από το γνωστό μουσικό project Muzzaik!

Original English Version: http://beat-town.com/2014/04/01/exclusive-interview-with-stadiumx/

.

Beat-Town: Πρώτα απ’ όλα θέλω να σας ευχαριστήσω γι’ αυτή την συνέντευξη. Πώς τα περνάτε αυτές τις μέρες? 

Sully: Σε ευχαριστούμε. Αυτή την περίοδο περνάμε υπέροχα την ώρα μας στο studio, υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα που πρέπει να ολοκληρωθούν αυτές τις μέρες. Ελπίζουμε να τελειώσουμε με κάποιες original παραγωγές, γιατί είμαστε πολύ ευχαριστημένοι μαζί τους.

BT:. Οι τελευταίες εβδομάδες πρέπει να’ ταν πραγματικά εξαιρετικές και για τους δυο σας. Είχατε ένα φοβερό single στην πρώτη θέση του Beatport και επίσης δουλεύετε πάνω σ’ ένα πολλά υποσχόμενο remix του “All These Roads”. Τι άλλο πρέπει να περιμένουμε από εσάς για το 2014? 

Dave: Είμαστε πάρα πολύ χαρούμενοι με την επιτυχία του “Howl At The Moon”. Όλοι μας δουλέψαμε πολύ σκληρά, το management, η δισκογραφική, όλη η ομάδα και είναι πραγματικά πολύ καλό να βλέπουμε και τον κόσμο να το ευχαριστιέται. Πιστεύουμε ότι η πρώτη θέση στο Beatport  για το πρώτο σου single είναι κάτι μεγάλο και τιμητικό. Δουλεύαμε επίσης στο studio για καινούργια remixes και αυθεντικές παραγωγές. Ελπίζουμε να μπορέσουμε να τα παρουσιάσουμε στον κόσμο πολύ σύντομα! Έχουμε και κάποιες εξαιρετικές συνεργασίες με ταλαντούχους παραγωγούς και τραγουδιστές. 

BT. Όταν δουλεύετε πάνω σε επίσημα remixes για τραγούδια πολύ γνωστών καλλιτεχνών όπως στην περίπτωση των Sultan + Ned Shepard, νιώθετε μεγαλύτερη πίεση για το αν θα ανταπεξέλθετε στις απαιτήσεις? Σας επηρεάζει στον τρόπο με τον οποίο δουλεύετε τις παραγωγές των νέων εκδόσεων το ειδικό “βάρος” ή η σημασία του ονόματος του καλλιτέχνη που καλείστε να remixάρετε? 

Sully: Κοίτα, αν τα σκέφτεσαι όλα αυτά κατά την διάρκεια αυτής της διαδικασίας και αρχίζεις να τα βλέπεις σαν “βάρος” στις πλάτες σου ή σαν ένα είδος πίεσης γενικότερα, τότε δεν θα καταφέρεις να παρουσιάσεις το κομμάτι σε μία νέα διάσταση.  Το να δημιουργείς μουσική είναι μία δύσκολη διαδικασία που διαρκεί πολύ, ακόμα και όταν μιλάμε για αυθεντικές παραγωγές. Όταν πρέπει όμως να κάνεις το remix ενός τραγουδιού, θα πρέπει να είσαι σίγουρος ότι ανταποκρίνεται τόσο στα δικά σου στάνταρ, όσο και στα στάνταρ του καλλιτέχνη στον οποίο ανήκει η αυθεντική έκδοση! Κάποιες φορές είσαι στην κατάλληλη κατάσταση να ολοκληρώσεις ένα remix μέσα σε λίγες μέρες, άλλες φορές υπάρχουν περιπτώσεις όπου οι δύο μήνες δεν είναι αρκετοί. Γι’ αυτό προσπαθούμε να επιλέξουμε προσεκτικά ποιο τραγούδι θα επιλέξουμε για να δουλέψουμε το remix του… επίσης, δεν μας αρέσει και πολύ να επαναλαμβανόμαστε! 

Δυστυχώς όμως, κάποιες φορές η δισκογραφική εταιρία θέλει να ακούσει ακριβώς αυτό για το οποίο είσαι γνωστός σαν όνομα, τον ίδιο ήχο, την ίδια δομή, από την άλλη δεν μπορείς να πιέσεις όλο το στυλ σου σε κάτι εντελώς διαφορετικό γιατί έτσι δεν θα λειτουργούσε με τίποτα. Πιστεύουμε ότι αν κάποιος ζητάει για ένα Stadiumx-remix, το ζητάνε επειδή θέλουν ένα κομμάτι με τις δικές μας ιδέες.

BT: Δεν θα σας ρωτήσω αν περιμένατε την επιτυχία του “Howl At The Moon”, γιατί θεωρώ ότι οποιοσδήποτε το άκουσε έστω και λίγο μέσα από τα previews και τα leaks πριν από μερικούς μήνες, πρέπει να εντυπωσιάστηκε αμέσως. Παρακολουθείτε τα σχόλια που αφήνουν οι ακροατές σε διάφορα social media ή τα πρώιμα uploads διάφορων μουσικών διαρροών? Πόσο σημαντικό ρόλο παίζει για εσάς η ανταπόκριση που δεχόσαστε απ’ αυτόν τον κόσμο? 

Dave: Πιστεύουμε ότι είναι πάρα πολύ σημαντικό. Πρώτα απ’ όλα, δέχεσαι θετική ενέργεια από το θετικό feedback! Όταν δουλεύεις πολύ πάνω σ’ ένα καινούργιο κομμάτι, τις περισσότερες φορές είσαι σε μία διάθεση όπου νιώθεις ότι το κομμάτι δεν είναι αρκετά καλό. Είμαστε πολύ σκληροί στην κριτική μας για τις δουλειές μας και αν ξεκινάς κάτι από την αρχή ξανά και ξανά, δεν θα μπορέσεις να το ολοκληρώσεις! Γι’ αυτό τον λόγο, η γνώμη του κόσμου είναι πολύ σημαντική. Διοχετεύουμε τις ιδέες μας στα τραγούδια μας, αλλά αυτό που θα κρίνει το αν ένα κομμάτι να είναι πετυχημένο ή όχι είναι η επιλογή του κόσμου! Είναι καλό να ξέρεις τι λειτουργεί και τι όχι, είναι μία καλή έρευνα. Από την άλλη, πρέπει να είσαι και αρκετά προσεκτικός με αυτό το πράγμα. Θετική και αρνητική κριτική είναι κάτι που βοηθάει αρκετά, αλλά υπάρχουν πάντα άνθρωποι που δεν σέβονται την δουλειά σου και όλο αυτό μπορεί να είναι και πολύ εκνευριστικό. 

BT: Αλήθεια πιστεύω ότι η παραγωγή του “Howl at the Moon” ταιριάζει τέλεια με την φωνή της Taylr Renee. Αναρωτιέμαι λοιπόν, αν επικοινωνήσατε με την Taylr Renee μετά την ολοκλήρωση της μουσικής και της παραγωγής ή μήπως ξεκινήσατε να δουλεύετε με αυτό το κομμάτι αφού είχατε πάρει το OK για να συνεργαστείτε μαζί της. 

Dave: Αρχικά είχαμε κάνει το αυθεντικό κομμάτι μία κιθάρα. Το τραγούδι μας ήρθε έτσι απλά! Κινούταν σε μία εντελώς διαφορετική κατεύθυνση. Λατρέψαμε την φωνή της και τους στίχους σε τέτοιο βαθμό που τρέξαμε κατευθείαν να δουλέψουμε πάνω στο κομμάτι. Δημιουργήσαμε κάποιες πρώιμες εκδόσεις και λίγο πριν τις στείλουμε στην Taylr Renee νιώσαμε και οι δύο ότι δεν ήταν ικανοποιητικές για να ανταπεξέλθουν σε τέτοια  vocals! Έτσι, ξαναρχίσαμε να το δουλεύουμε το πράγμα με έναν διαφορετικό τρόπο ο οποίος απέφερε ως τελικό αποτέλεσμα την original έκδοση του “Howl At The Moon” που ακούτε τώρα.

BT: Υπάρχουν κάποιοι τραγουδιστές ή παραγωγοί με τους οποίους θα θέλατε να συνεργαστείτε στο μέλλον?

Dave: Ναί. Γουστάρουμε πολύ τα φωνητικά και τους καλούς στίχους. Και για καλή μας τύχη, επειδή έχουμε ένα εξαιρετικό management θα μπορέσουμε να συνεργαστούμε με εξαίρετους vocalists, αλλά γι’ όλα αυτά θα σας ενημερώσουμε πολύ σύντομα…

BT: Sullivan, είσαι γνωστός και για τις ποιοτικές σου δουλειές ως το έτερον ήμισυ των Muzzaik, σωστά? Πώς έγινε αυτή η αλλαγή προς έναν πιο progressive ήχο και τους Stadiumx γενικότερα? 

Sully: Σωστά, κυκλοφορούμε μουσική σαν Muzzaik για πάνω από δώδεκα-δεκατρία χρόνια μαζί με τον Danny. Η αλήθεια είναι ότι δουλεύουμε πάνω στον ήχο των Muzzaik για να τον εξελίξουμε, αλλά το project Muzzaik κινείται κυρίως γύρω από την House μουσική. Αφιερώσαμε πάρα πολύ χρόνο με τον Dave στο studio και νιώσαμε και οι δύο ότι έχουμε τόσους πολλούς και διαφορετικούς ήχους, ιδέες που δεν μπορούμε να τις βάλουμε στην House μουσική και αν το κάναμε αυτό, δεν θα μπορούσες να το χαρακτηρίσεις πλέον ως μουσική house. Την εποχή που κάναμε το “Let’s go” ως Dave Martin νιώσαμε όλοι μας το ίδιο ακριβώς πράγμα. Το κομμάτι συγκέντρωσε εξαιρετικές κριτικές και ανέβηκε πολύ ψηλά στα charts του Beatport, αλλά δεν αντιπροσώπευε πλέον το “Muzzaik sound”. Κάπως έτσι λοιπόν, απόφασίσαμε να δημιουργήσουμε ένα καινούργιο project με όλες αυτές τις νέες ιδέες που είχαμε φτιάξει στο studio και κάπως έτσι ξεκίνησαν οι Stadiumx.

BT: Αν έπρεπε να περιεγράψετε τους Stadiumx καθαρά σαν project, ποιες λέξεις ή εκφράσεις θα χρησιμοποιούσατε? 

Dave: Θα έλεγα energetic και emotional. Συνήθως αυτό είναι το concept όταν κάνουμε μουσική.

BT: ;Έχετε ταξιδέψει πολύ εξαιτίας πολλών gigs και live shows και θα’ θελα να μάθω αν σας αρέσει περισσότερο να κάνετε ζωντανές εμφανίσεις στο εξωτερικό από το να παίζετε στην Ουγγαρία. Ή μήπως δεν υπάρχουν διαφορές επειδή αυτό που μετράει στην τελική είναι ο κόσμος που διασκεδάζει με τα κομμάτια σας? 

Sully: Πιστεύω ότι δεν έχει κάποια ιδιαίτερη σημασία το που παίζεις μουσική αν έχεις καλό κόσμο και εξαιρετικούς ακροατές. 

BT: Έχετε ποτέ ταξιδέψει στην Ελλάδα για διακοπές ή μήπως και για κάποια ζωντανή εμφάνιση? Γνωρίζετε κάποιον Έλληνα παραγωγό ή vocalist? Κάποιον που μπορεί να γνωρίσατε και μέσω της μουσικής του και να την ευχαριστηθήκατε? 

Sully: Έχω επισκεφθεί την Ελλάδα μερικές φορές και μια φορά για να παίξω και σ’ ένα club πριν από αρκετά χρόνια. Γνωρίζω μόνο τον Agent Greg σαν Dj/ παραγωγό. 

BT: Θέλω να σας ευχαριστήσω και πάλι γι’ αυτή την συνέντευξη και να σας ευχηθώ ότι καλύτερο για το μέλλον. Θέλετε να πείτε κάτι τελευταίο για τους αναγνώστες μας? 

Dave: Σας ευχαριστούμε για το interview και σας ευχόμαστε και εσάς ό,τι καλύτερο!

Sully: Ευχαριστούμε πολύ!

.

Για επικοινωνία και πληροφορίες γύρω από τους Stadiumx:

Website– http://stadiumxofficial.com/
Facebook– https://www.facebook.com/stadiumxofficial
Twitter: – https://twitter.com/stadiumx
Soundcloud – https://soundcloud.com/stadiumxofficial

.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *