Ο James Solid μιλάει στο Beat-Town

.
Η αδυναμία μας για το Ελληνικό στοιχείο είναι γνωστή από την πρώτη κι όλας μέρα που ξεκίνησε αυτό το site να λειτουργεί. Γι’ αυτό και η επιστροφή του Beat-Town στις συνεντεύξεις με μουσικούς καλλιτέχνες έπρεπε να γίνει με τρόπο… Ελληνικό! Ο James Solid μας έδωσε την χαρά να συζητήσουμε μαζί του γύρω από τον ίδιο, την μουσική στην Ελλάδα γενικότερα και να μας πει μερικά λόγια πάνω στα διάφορα και εξαιρετικά projects τα οποία προωθεί με τόσο μεγάλη επιτυχία εδώ και καιρό. Ο παραγωγός συνεχίζει την πετυχημένη του πορεία στα δρώμενα του House ήχου με την δισκογραφική του εταιρία Solid Fabric Recordings. Διαβάστε στην συνέχεια το ενδιαφέρον interview και να είστε προετοιμασμένοι για κάτι πολύ καλό και αξιόλογο αυτό το Σάββατο, αφού Beat-Town και Solid Fabric Records έχουν “κάτι” στον νου τους για τους αναγνώστες της σελίδας.

Beat-Town: Κυκλοφόρησες πριν λίγο καιρό την προσωπική σου συλλογή Fabrica 0.2 καταφέρνοντας σε λίγες μόνο μέρες να φτάσεις στο τοπ 10 του Beatport, χαρακτηρίστηκες απο το Freeze mag και το Frisky radio ως “το μέλλον της ελληνικής dance σκηνής” και έχεις κάνει remix σε πολύ μεγάλους καλλιτέχνες στο παρελθόν όπως ο John Dahlback κτλ. Πώς νιώθεις για όλα αυτά και είναι εύκολο να κρατάς το επίπεδο ψηλά με τέτοιο ανταγωνισμό?

James Solid: Είμαι πολύ ευτυχισμένος για την καινούργια συλλογή που μόλις κυκλοφόρησα η οποία περιέχει και ένα καινούργιο original track που λέγεται “Ipanema”. Σχετικά με τον χαρακτηρισμό με κολακεύει πάρα πολύ αλλά σίγουρα το μέλλον της ελληνικής dance σκηνής ανήκει επίσης σε πολλούς έλληνες καλλιτέχνες οι οποιοι είναι πολύ ταλαντούχοι και έχουν κάνει πάρα πολύ καλή δουλειά στο εξωτερικό μιας που η Ελλάδα είναι μια “δύσκολη” χώρα στο θέμα αναγνώρισης
ενγχώριων ταλέντων!

 

.

BT: Ποιο είδος μουσικής πιστεύεις οτι επικρατεί στη ” Dance ” σκηνή σήμερα

J.S: Είμαι της άποψης οτι το κάθε είδος έχει το δικο του μερίδιο ανέκαθεν και την δική του δύναμη! Πλέον οι djs παίζουν μουσική μιξάροντας απο house μεχρι techno και dubstep. Το μόνο που αλλάζει ειναι το οτι κατα καιρούς κάποια απο αυτά τα “genre”, όπως συμβαινει τωρα πχ με την euro house η νωριτερα με την tech house,είναι πιο δημοφιλή.

.

BT: Τι είναι αυτό που σε έκανε να ανοίξεις μια δική σου δισκογραφική και τι το διαφορετικό πιστεύεις οτι μπορεί να προσφέρει στην Ελλαδα αλλα και στον κόσμο?

J.S: Σε λίγο καιρό η Solid Fabric Recordings κλείνει τα 3 χρόνια λειτουργίας και μέσα σε αυτό το μικρό διάστημα έχουμε καταφέρει να κυκλοφορήσουμε singles, albums και releases απο πολύ μεγάλα ονόματα οπως oi : Jerome Isma-Ae, DJ Remy, John Dahlback, Paul Oakenfold, Nikos Diamantopoulos, Rusko, Neelix κτλ. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι διότι λαμβάνουμε συνεχώς θετικές κριτικές απο τα διεθνή media,έχουμε φτάσει υψηλές θέσεις στα charts και επίσης προχωράμε με ανοιχτό μυαλό και ακομπλεξάριστοι στο “χτίσιμο” νέων καλλιτεχνών καταργόντας το πρότυπο μοντέλο που θέλουν πολλές δισκογραφικές να “μην μιλιούνται”. Εμείς πιστεύουμε στον καλλιτέχνη και στην καλή μουσική,όλα τα υπόλοιπα έρχονται δεύτερα!

 

BT: Το τελευταίο που είπες είναι πολύ σημαντικό και μακάρι να το έβλεπαν οι περισσότερες δισκογραφικές εταιρίες έτσι. Ποια είναι τα επόμενα βήματα της Solid Fabric Recordings και τα σχέδια που ετοιμάζει? Κάποια συγκεκριμένα releases?
J.S.: Επειδή οι πωλήσεις,οι σημαντικές κριτικές αλλά και οι σημαντικές συνεργασίες έρχονται 90% απο το εξωτερικό γιαυτό και εμείς αρχικά ,γνωρίζοντας αυτό το παράγοντα,προωθήσαμε την δισκογραφική μόνο στο εξωτερικό χτίζοντας μία στιβαρή βάση για να μπορέσουμε να συνεχίσουμε δυναμικά και να μεγαλώσουμε το brand της εταιρείας ακόμα περισσότερο. Τα επόμενα σχέδια της Solid Fabric είναι να προωθήσουμε περισσότερο την δισκογραφική στην Ελλάδα με περισσότερα events και αναζητώντας πάντα ταλαντούχους έλληνες παραγωγούς.

.
BT:
Πώς βλέπεις την εξέλιξη στην Ελληνική House σκηνή γενικότερα το τελευταίο διάστημα?

J.S: Γνωρίζω οτι έλληνες παραγωγοί είναι στην “πρώτη σειρά” όσο αφορά τις παραγωγές και οτι έχουν ξυπνήσει για τα καλά όσο αφορά μια καριέρα στην house σκηνή. Αυτό που έλειπε όμως ανέκαθεν είναι η σωστή και οργανωμένη προβολή της σκηνής αυτής απο ανθρώπους που πιστεύουν,απο ανθρώπους “καθοδηγητές” ή αλλιώς managers που λείπουν δυστυχώς απο την εγχώρια σκηνή γιαυτό το λόγο κιόλας δικά μας παιδιά “την κάνουν” για εξωτερικό όπου υπάρχουν περισσότεροι “μηχανισμοί” προβολής. Αν κάποιος είναι πολύ ταλαντούχος ή πολύ εργατικός δεν φτάνει και ποτέ δεν έφτανε για να “φανεί” κάπου ψηλά χωρίς την “βοήθεια” κάποιου που προϋπήρχε στον χώρο και που θα τον καθοδηγούσε στο σωστό δρόμο,είτε στην Ελλάδα είτε στο εξωτερικό. Παρόλα αυτά όμως πιστεύω ότι η dance σκηνή γενικότερα στην Ελλάδα είναι στην καλύτερη περίοδο διότι πλέον πλέον η  house έχει εισβάλει σε διάφορα είδη όπως rnb,pop,rock κτλ και είναι κοινά αποδεκτή πλέον από τον κόσμο με πολύ μεγάλη απήχηση και στα ραδιόφωνα.

.

BT: Ονόμασε 3 ανερχόμενα ονόματα που πρέπει να έχουμε υπόψην προσεχώς

J.S.: 1)Electronica/Dubstep > Dublin3r

2)House/Deep House>James Ikon

3)Progressive/Electro House>Porter Robinson 

.

BT: Με τι προγράμματα, μουσικά instruments κτλ. δουλεύεις στις παραγωγές σου?
J.S. Χρησιμοποιώ μόνο software και συγκεκριμένα το FL STUDIO 9 με πολλά πολλα πολλά plugins !!

.

BT: Συμβουλές για καινούργιους παραγωγούς και djs?

J.S.:Αυτό που θα τους συμβούλευα είναι να είναι υπομονετικοί,αφοσιωμένοι και εργατικοί αν το θέλουν πραγματικά. Να δώσουν μεγάλη προσοχή στις παραγωγές τους και στο studio τους και όταν τελειώνουν μία παραγωγή να πάρουν την γνώμη και την εντύπωση απο όσους πιο πολλούς ανθρώπους του χώρου μπορούν, όχι φίλους, για να έχουν μια αντικειμενική άποψη της δουλειάς.

 

Για επικοινωνία και πληροφορίες γύρω από τον James Solid:

MySpace – http://www.myspace.com/jamessolid

Facebook – http://www.facebook.com/JamesSolid

Twitter – http://twitter.com/#!/Solid_Fabric

 

.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *